Σελίδες

Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!

Μία απάντηση στον κ. Γιανναρά και σε όσους συκοφαντούν τους εκπαιδευτικούς.

Γράφει η Ελένη Παπαδοπούλου

Θα ήθελα να πω κάποια πράγματα σχετικά με το κείμενο του κ. Γιανναρά
http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/04/blog-post_1805.html
, τον οποίο σέβομαι και εκτιμώ. Σε κάποια σημεία αναφέρεται στους εκπαιδευτικούς με ιδιαίτερα απαξιωτικές εκφράσεις, έχοντας κι εκείνος πειστεί πλέον πως οι εκπαιδευτικοί είναι μία κατηγορία ανθρώπων που λουφάρει και δεν δουλεύει. Δεν μου κάνει βέβαια εντύπωση καθώς η επικοινωνιακή πολιτική του Υπουργείου φρόντισε εξ αρχής να κατασυκοφαντήσει τον κλάδο παρουσιάζοντας επιλεκτικά δεδομένα σε μία προσπάθεια να αποποιηθεί τις δικές της ευθύνες και να ρίξει όλο το φταίξιμο για τα χάλια της παιδείας μας στους καθηγητές. Δυστυχώς τα συνδικαλιστικά μας όργανα καμία αντίδραση δεν έχουν ως τώρα για τις επιθέσεις που δεχόμαστε.

Μίλησε λοιπόν το Υπουργείο για τους 18000 εκπαιδευτικούς που είναι στα γραφεία ξεχνώντας βέβαια να πει πως δεν βρέθηκαν μόνοι τους εκεί, αλλά πως πολιτικοί και λοιποί κομματάρχες τους έδωσαν την δυνατότητα να μετακινηθούν. Ξέχασε επίσης να αναφερθεί στους 170.000 που υπηρετούν κανονικά στα σχολεία τους. Ξεχνάει να πει πως η μεγάλη πλειοψηφία όσων δεν συμπληρώνουν ωράριο δεν οφείλεται στους ίδιους, αλλά στις κακοσχεδιασμένες τους πολιτικές που ..........
τοποθετούν τους εκπαιδευτικούς όπου να’ναι χωρίς να βλέπουν εάν εκεί χρειάζονται ή όχι, καθώς και στην πληθώρα των ελληνικών νησιών, τα οποία έχουν ως επί το πλείστον μικρά σχολεία. Και εκεί όμως πρέπει να πάνε καθηγητές. Στην ελληνική πολυνησία οφείλεται κατά ένα μέρος και ο αριθμός των εκπαιδευτικών. Μήπως ο κ. Γιανναράς και όσοι αναφέρουν αυτά τα θέματα, γιατί είναι πολλοί, θέλουν να κλείσουμε τα σχολεία των απομακρυσμένων περιοχών και να αφήσουμε τους μαθητές μας εκεί αγράμματους, για να αποκτήσουμε τις αναλογίες της Φινλανδίας; Αντί να κατηγορούν τους εκπαιδευτικούς πως δεν δουλεύουν και πως περισσεύουν γιατί δεν προτείνουν στο Υπουργείο να μειώσει τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα, αντί να τον αυξήσει, ώστε να συμπληρώνουν το ωράριο τους οι εκπαιδευτικοί; Γιατί κανείς δεν μιλάει για τις άθλιες εκπαιδευτικές υποδομές, τα κακογραμμένα βιβλία, τα εκτός τόπου και χρόνου αναλυτικά προγράμματα, το ξεσπίτωμα μας, τον απαράδεκτο μισθό και τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε στα σχολεία; Γιατί ξέρετε δεν δουλεύουμε όλοι ούτε στο Αρσάκειο, ούτε σε Πειραματικά, ούτε δίπλα στο σπίτι μας. Υπάρχουν συνάδελφοι που δουλεύουν σε σχολεία με μεταναστόπουλα, που δεν ξέρουν την γλώσσα, σε σχολεία που είναι στα βουνά, στα νησιά, στα σύνορα, στην άγονη γραμμή. Έχει κι εκεί σχολεία. Πώς τολμάνε όλοι και μιλάνε έτσι για αυτούς τους εκπαιδευτικούς από τον καναπέ τους; Έχει μπει ποτέ κανείς σε μία τάξη για τρεις ώρες, δεν λέω για όλο το ωράριο, να δει πώς είναι; Ή νομίζετε πως τα σχολεία μας είναι εκκλησία;

Κι εγώ και πολλοί συνάδελφοι δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με καμία αξιολόγηση. Αλλά αυτός που θα αξιολογήσει θα πρέπει να είναι

Α. Πιο μορφωμένος από εμάς

Β. Να έχει ήδη αξιολογηθεί για να προσληφθεί όπως εμείς

Γ. Να έχει δουλέψει όπως κι εμείς για να μπορεί να μας αξιολογήσει.

Όσο για το θέμα της εμπιστοσύνης προς την Υπουργό, λυπάμαι κύριε Γιανναρά, αλλά έναν υπουργό Παιδείας, ο οποίος στέλνει το παιδί του στο αγγλικό πρόγραμμα γνωστού ιδιωτικού απαξιώνοντας όχι μόνο το δημόσιο σχολείο, αλλά και το ελληνικό πρόγραμμα και που έχει ως τώρα στελεχώσει όλη την εκπαιδευτική διοίκηση με καθαρά κομματικές επιλογές δεν μπορείς να τον εμπιστεύεσαι.

Φυσικά και η Παιδεία θα έπρεπε να αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο για την ανόρθωση της χώρα μας, αλλά σας λέω πως καμία τέτοια πρόθεση δεν υπάρχει από πλευράς πολιτικής.

Ελένη Παπαδοπούλου

Εκπαιδευτικός

1 σχόλιο:

  1. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ!!!ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ? ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΑΣ, ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή